neděle 9. října 2016

Závidím

Mám za sebou krásný společensko-kulturně-sportovní víkend. V sobotu venkovské trhy, odpoledne vycházka se psem, večer koncert populárních No name, v neděli procházka s kamarádkami a se psem v lese a večer kino. Mohla bych být naprosto spokojená. Ale nejsem.

Proč? Protože bych chtěla být celebritou. O slávu jako takovou moc nestojím, už teď jsem po našem městě známá a musím si dávat pozor, abych se na veřejnosti slušně chovala, nepila přes míru a nedělala nějaké nepřístojnosti. Prostě ostudu si musím schovat na nějaké výjezdní zasedání do jiného města, nejlépe i v jiném kraji. Sláva prostě přináší své problémy a být tady slavná učitelka angličtiny je zavazující. Ale to nějak zkousnu.

Další atribut celebrit jsou peníze. Tady nepopírám určitou náklonnost, představa, že si nemusím dělat starosti, jestli si koupím jeden diamantový náhrdelník nebo dva, to musí být paráda. Nicméně se odbudu nějakou bižu, co se dá dělat, to pořád není ten základní kámen mé závisti.


To, co závidím, je možnost zúčastnit se Star Dance. Včera jsem se dívala na první díl nové řady a prostě jsem byla fialová závistí. Vznášet se v náručí profesionálního tanečníka, šaty jako z Popelčina oříšku, botičky pocházející z konce kouzelnické hůlky. Závidím, závidím, závidím. Vím, že říkají, že je za tím spousta potu, snažení, úsilí, fyzických sil. Ale prostě je to krááása a já chci být celebritou, abych aspoň měla tu možnost.


Co by to byl za příspěvek bez fotky Fredíčka, že?

1 komentář:

  1. Ahoj Jano, jestli smím tykat,
    po Star Dance nijak zvlášť netoužím :-) a v komentování jsem spíše zdrženlivý. A proč tedy píšu? Protože jsi už dlouho nic nenapsala. Náhodou jsem se dostal na Tvůj blog "Tvých postřehů a zážitků, jak je život přináší", a zalíbil se mi jak názvem tak i formou a obsahem. Zalíbil se mi Tvůj způsob vyjadřování a uvažování. A tak bych jsem se chtěl přihlásit ke sledování, abych nebyl jako čtenář-anonym, ale protože jsem na síti dost neobratný, tak nikdy nevím co jsem vlastně udělal. Nemám svůj blog, nebloguji a tak jestli Tě mohu poprosit o přihlášení k odběru, pokud to jde a není Ti to proti mysli. Nejsem ničím zvláštní. Vydávám časopis CHLAZENÍ a zabírá mi to téměř všechen čas. Býval bych Ti to napsal do emailu, ale nejsem si jist, že jej někde najdu. Můj email: jan.bilek.ckait@gmail.com
    Ať už to dopadne jakkoliv, přeji hezký den a nepřestávej psát Tvé úžasné příspěvky, přečetl jsem si je zpětně téměř všechny, ať si je tedy, smím-li být chvíli sobecký, mohu "užívat" i dál - jakoby z konce kouzelné hůlky vypadávaly - pokud nebudeš proti. A také hodně zdaru v Tvé "věhlasné škole angličtiny" :-)
    Honza

    OdpovědětVymazat