neděle 20. září 2015

Pozdně letní rozjímání

Ještě pár dní a bude oficiálně podzim. Nicméně ve vzduchu už je to cítit a pozdně letní dny si užívám, co to jen jde. Líbí se mi ta lehká nostalgie za létem a to, že se dá jít na procházku, aniž by si člověk připadal jako zdroj slané vody pro menší lázně.



A tak chodíme s Fredíkem co nejvíc ven a kocháme se. Tedy já se kochám, on očuchává vše, co se namane, a občas strčí do tlamy něco, co mě vytrhne z nirvány a přiměje ječet jak fúrie „Fuj je to“, rvát mu to z tlamy ven a myslet si něco o dobytku. Ale jinak je to v pohodě, i občas nějaké ilustrativní foto pořídím. Jen už je na našich cestách po lesích a polích málo barev. V zahradách jsou ještě vidět jiřinky, ale je mi blbé fotit kytky v cizí zahradě a pak to použít. Nechci narazit na nějaký problém s autorským právem, kdyby své kytičky někdo poznal. Takže raději pořizuji snímky anonymních kytek na snad anonymních polích. Případně fotky oblohy. Na tu se snad ještě copyright nevztahuje, i když co není, může být.


Konec léta také vyřešil můj problém s padajícími švestkami-blumami. Konečně spadly i ty poslední z nedostupných větví a pro letošek už jsou švestky jen pěkně spořádaně v zavařovačkách ve formě marmelády. A díky zapomenutým krabicím s krásnými sklenicemi, které kdysi koupila moje dcera, mám marmelády ve stylových zavařovačkách, hodných nějakého food-style blogu. Jsem na ně náležitě pyšná.







Žádné komentáře:

Okomentovat