pondělí 14. září 2015

Sportovní výkon dnešního dne

Byla jsem běhat s pejskem. Mám z toho takovou radost, že se o ni musím podělit.

Před nějakou dobou jsem chodívala pravidelně běhat a moc mě to bavilo. Snila jsem o půlmaratonu, běhala šest až osm kilometrů a byla nadšená. Pak jsem se z jednoho běhu vrátila s nateklým kolenem, otok a bolest jsem léčila dlouho a nadšení mě přešlo. Poté jsem chodila na procházky se psem a říkala si, že jsem na běhání stará a že procházky jsou taky fajn. Což bezesporu jsou.

S Fredíkem jsem ale zase dostala chuť běhat. A dneska byl nádherný podzimní den, sluníčko svítilo a tak jsme se sbalili, já vytáhla běhací opasek, který jsem před časem koupila, a vyrazili jsme.
Musím zkonstatovat, že kondice mého pejska a moje vlastní jsou dvě naprosto rozdílné věci. Fredík běžel krásně lehce, klusal jako koníček, a já za ním funěla jak lokomotiva. Při odpočinku se Fredy elegantně natáhl do trávy a já stírala pot a přemýšlela, jestli se z té trávy ještě zvednu.


Zvedla jsem se. A dokonce ještě pár rovinek uběhla. Les kolem byl tichý a nikdo neviděl rozevlátou skoropadesátnici, jak běží tažena odrostlým štěnětem a celou dobu volá „šikovný pejsek, běž, běž, tak je šikovný“. Pravděpodobně to byl pohled pro bohy, ale naštěstí jsme nikoho nepotkali.




Uběhli jsme vždycky jen kousek (jako omluva mi posloužilo, že přece nesmím přetěžovat štěňátko), a pak jsme jen šli, ale zopakovali jsme to čtyřikrát a byla to opravdu radost.
Budeme trénovat. Jen zvolna, moje koleno není v nejlepším stavu a Fredy je přeci jen na velké štreky ještě malý, ale prostě jen tak pro zábavu a příjemný pocit.



Žádné komentáře:

Okomentovat