pondělí 7. září 2015

Pokus o fotozáznam pěkných okamžiků

Ráda sdílím radosti. Knihu, která se mi líbí, nutím jiným. Na film, který se mi líbil, tahám kamarádky. A na svých procházkách, když se mi moc líbí nějaký výhled, chci se o něj podělit. Jenže tady jsem zjistila, že to zdaleka není jednoduché.



Krásné letní odpoledne. Vedro přímo stojí ve vzduchu, šli jsem na procházku se psem a na obzoru se před námi tyčil Svatý Kopeček. Vypadal tak krásně, že jsem chtěla ten pohled zachytit na fotce. Výsledek mě neuchvátil. Monumentální kostel, který pro oko dominoval, objektiv zaznamenal jako bílou skvrnu v dáli. Tak nic.





Jiné odpoledne. Příjemný den na odpolední procházku, kdy konečně po zádech neteče pot v množství denního průtoku Vltavy pod Kamýkem. V dálce jsem viděla zajímavou bílou věž, která lákala k výletu tím směrem. Bohužel jsem neměla dost času dojít až k ní, ale chtěla jsem si ji aspoň vyfotit. Na fotce vyšla opět jen jakási skvrnka. V souboji oko versus objektiv fotografie v mém provedení prohrála. Nechám na laskavých čtenářích, aby zkusili věž na fotografii najít. Je to taková malá vizuální hádanka.






Tak jsem se rozhodla, že se zaměřím na pěkné detaily. Tajuplná pěšinka v lesíku, keř červeného rybízu, na který jsem nečekaně narazila uprostřed lesa, trať romanticky mizející v dáli. Mně se to líbilo. Snad bude i jiným.





Žádné komentáře:

Okomentovat