neděle 22. listopadu 2015

Nečekané starosti s módou

Při surfování po internetu občas zabloudím na různé módní stránky a zjišťuju, jak jsem moc „out“, místo toho, abych byla „in“. Neoblékám se podle celebrit, nemám kabelku, která právě letí, určitě by mi neseděly kožešinové vestičky či jiné nutné maličkosti této sezóny, je mi dost jedno, jestli nosím nejmódnější barvy. Nicméně se ráda pěkně oblékám a určitě by se mi líbilo vypadat jako modelka, jenže příroda a moje žravost tomu zrovna nenahrávají. Takže beru, co je a své oblečení řídím náladou, potřebou a peněženkou. A názory svých dcer. Moje starší módou žije a její názor považuji za kvalifikovaný. Byly doby, kdy jsem jí každou novou věc ukazovala s obavami, zda bude schválena či ne. Má mladší mi dělá poradce teď, občas se podívá na můj outfit a již podle obličeje je mi jasné, že takto ven jít nemůžu. Naštěstí mě společným úsilím za léta vyškolily tak, že si dokážu pořídit takové kousky oblečení aniž by vyvolaly nesouhlasný pohled obou mých drahých dětí.


A tak se stane, že cítím jejich školu i ve chvíli, kdy bych to od sebe vůbec nečekala.
Nedávno jsem šla dopoledne na procházku se psem a zmokli jsme. Odpoledne jsme chtěli jít znovu, ale obojek a vodítko byly ještě mokré. Vzala jsem tedy náhradní postroj, náhradní vodítko a, protože se blížila tma, z bezpečnostních důvodů i svítící obojek.

Nasadila jsem Fredíkovi postroj, který používáme na běhání, vzala vodítko, které naopak téměř nepoužíváme, a připnula svítící a blikající obojek. Vyšli jsem na ulici a teprve tam jsem zhodnotila jeho outfit jako celek a značně znejistěla. Protože můj pejsáček vypadal jako abstraktní obrázek – oranžový obojek, zelený postroj a červeno-černé vodítko k sobě vůbec, ale vůbec neladily. Doprovázela jsem kamarádku domů a celou cestu si přála, abychom nikoho nepotkali a aby už byla opravdu tma. Nikdy bych nevěřila, že na mě mé dcery odvedly tak dobrou práci.




P.S. Už jsem zakoupila černý moderní obojek, aby se hodil k vodítku a slíbila si, že zelený postroj budu používat vždy jen s černým sportovním vodítkem. A možná pořídím i designový outfit na procházky se psem i pro sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat