pondělí 10. srpna 2015

Letní čtení 2

"Je takové vedro, že bych si chtěla sundat maso a sedět si jen tak v kostře."

Tento citát jsem si půjčila od kamarádky a musím říci, že vystihuje situaci. Je horko, které mě úplně uzemnilo, nechce se mi nic dělat, a pak jsem unavená z nicnedělání. Ale má to i své kladné stánky. Čtu jak zběsilá.


Fredrik Backman: Muž jménem Ove, moc pěkná knížka o někom, kdo chce spáchat sebevraždu. Jestli si myslíte, že je to depresivní téma, tak v této knize není. Je to velice milý příběh, u kterého jsem se usmívala a dojal mě.




Louise Pennyová: Vražedný chlad – není nad to číst v třeskutém létě o třeskuté zimě. Detektivní příběh se odehrává v zimní Kanadě při teplotách kolem minus patnácti. Klasická detektivka, moc dobře se čte a už se těším na další, která na mě čeká v knihovničce.





Jiří Hájíček: Rybí krev - audio kniha, poslouchala jsem ji téměř bez přestávky víc jak 5 hodin a  ačkoli je to žánr trošku mimo můj obvyklý záběr, stálo to za to. Trochu smutné vyprávění o partě kamarádů z vesnic, které nakonec zaplaví voda vznikající přehrady. Ale i přes ten smutek a nostalgii moc pěkné. A audio kniha má jednu velkou výhodu – mohla jsem u toho něco dělat, takže jsem konečně zvládla velehoru prádla na poskládání, uklidila kuchyň a spoustu dalších drobných činností.






Tento týden má být opět vedro, ale skončila mi dovolená, takže kromě čtení mě čeká i práce. Ještě že v učebně je přijatelněji než v celém domě, který začíná připomínat dobře zavedenou pekárnu.


Žádné komentáře:

Okomentovat