neděle 11. září 2016

Trocha filozofie na procházce

Viděla jsem padat hvězdu.

Obrázek s textem nesouvisí, prostě jsem neměla žádnou fotku
 hvězdné oblohy a Fredíček je model, no ne?
Tedy samozřejmě to nebyla hvězda, to je jasné, ale říká se to a mně se to tak líbí. I vzpomněla jsem si, že bych si měla něco přát. A tady nastal problém. Nejprve mě napadlo – abych byla zdravá. Jenže já za prvé nejsem nemocná (tedy až na opotřebení úměrné věku) a za druhé, je to sobecké, myslet jen na sebe. Takže – aby byli zdraví všichni, které mám ráda. Ovšem co ti, které ráda nemám nebo je prostě neznám. Jak ti k tomu přijdou? Pak mě napadl světový mír. Samozřejmě je to úžasná myšlenka, ale trošku velká na jednu padající hvězdu nijak oslnivé velikosti. Tak co s tím přáním? Řekla jsem si tedy, že budu sobecká. Co bych opravdu chtěla? Nic filozofického, nic abstraktního, nic nemožného, prostě něco normálního. Fredy si čuchal na okraji cesty, kolem ani živáčka, nádherná hvězdná obloha nade mnou a já nemohla vymyslet, co bych si přála.
Zkrátím to, nevymyslela jsem nic. Takže hvězda přišla vniveč.


P.S. Ne že by se mi nic nehodilo. Třeba milión na účtu by se šiknul. Ale ten mi hvězda nedá, takže se bez něho budu muset obejít. Nakonec jsem zkonstatovala, že jsem divná a prostě jen koukala na hvězdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat